آیا ممکن است برای درمان نفروپاتی دیابتی؟
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای درمان نفروپاتی دیابتی؟

آیا درمانی موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه دیابت است، به طوری که نکته اساسی برای درمان این بیماری باید کنترل سطح قند خون است. بر اساس این مرحله، ما باید سعی کنید به تعمیر کلیه های آسیب دیده، تنها در این راه، این بیماری را می توان کنترل خوب، حتی معکوس شود.

آیا ممکن است برای درمان نفروپاتی دیابتی خود را؟

برای وضعیت شما آن را در حال پیشرفت است به آرامی روز به روز. در این مرحله است که هنوز هم برخی از عملکرد کلیه در حال حاضر سمت چپ وجود دارد. بنابراین در این زمان ما باید عملکرد کلیه چپ ذخیره و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. شما می دانید آن بیماری مزمن است و آن را به برخی از زمان را به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. در اینجا ما یک کلمه برای توصیف این بیماری (بیماری های سوار بر اسب می آیند، اما به دور پای پیاده). این بدان معناست که زمانی که بیماری می آید آن را دوست دارد ریزش خاک کوه، زمانی که ما این بیماری را درمان آن را دوست وضعیتی وخیم کردن ابریشم خام از پیله.

آیا درمانی موثر برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟

با این حال نگران نباشید بیش از حد، طب چینی می تواند به شما در درمان بیماری خود کمک کند. با کمک از کسانی که از درمان، سطح قند خون بالای خود و سایر علائم می توان به تدریج برطرف شده است. چه بیشتر، عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته، اما شاید آن را به برخی از بار هزینه. همچنین شما می دانید دیابت و پرفشاری خون می توانید کلیه ها آسیب برساند، تا زمانی که آن را به درمان می آید، ما به این بیماری برای اولین بار کنترل کنید.

این درمانها که می تواند برای درمان این بیماری استفاده می شود دانش

N به عنوان بالا هفت درمان، آن است که توسط هفت درمان های مختلف تشکیل شده است. همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است وضعیت بیماری متفاوت است، بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف برای آنها را به ترتیب با توجه به شرایط خود را دارند.

اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا ترک پیام به ما، ما دیگر بهترین سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: